Myspace Comments

2010-08-22

昨晚做了个梦。
梦是这样的:

我和kamwai,还有wenying,和几个面部没有五官的人(实在记不起有谁啦),
到澳门去。
在hotel放好东西准备要出去逛。

梦里的我对澳门的每条街都好熟悉,
我们打算要买很多纪念品,
还有拍很多照。

但是之后我竟然就醒了过来。。。
ish!纪念品还没有买呐!

或许,这是因为我正在后悔着当时去澳门时没有买大三巴磁铁。。。
后悔后悔。。。
有谁人去澳门的话,
可以帮我买一粒大三巴磁铁吗?
我很想要一个呐。。plz。。
我ebay了也没有漂亮的。。。

3 comments:

ChoonSeong said...

RORL!!! 将耿耿于怀! 哈哈!

dorrene said...

haha... unless some1 buy me one, or help for me, or in any manner as long as i get one magnet.. abo this will be my 终身遗憾.

Cindy said...

Suppose my family and i will go there during this raya but my mother scare to leave the home because got many thief recently.haiz,i thought can have fun for a while and learn many knowledge from other country.Will buy it if i go next time,hehe~